Wednesday, December 16, 2009

Menyunting Gambar

Ini bukanlah sesuatu bende yang baru untuk aku. Dah hampir 10 tahun aku dok main dengan mesin komputer. Jadi baru-baru ni tergerak hati aku untuk belajar menyunting gambar. Seronok pulak melihat kawan-kawan aku yang pandai menyunting ni.

Sekarang aku dalam proses belajar dengan satu minah yang pandai dalam arena ni, Ena (http://www.enaphotography.com/). Cukup pandai. Dah la lawa. Hehe. Tapi asyik nak marah je. Alahai. Sabar la Cik kak ye. Saya baru belajar. ;)

Jadi nantikan hasilnya dalam 2-3 hari ni. Silap-silap lepas ni keluar CamelPhotography pulak. Hahahaha

6 comments:

  1. Camel cakap, Ena kalau lagi marah lagi cute. Hahaha.

    Mu dah ada skill. PHP pon dah power. Sunting-menyunting ni kejap je leh belajau. Gerenti boleh!

    ReplyDelete
  2. Hahaha .. pundeks lo, pojie .. susah dol .. mungkin aku tak creative .. sigh ..

    ReplyDelete
  3. bila ko dah hebat... nanti aku plak menuntut ngan kau..... heheheheh

    ReplyDelete
  4. alamak! lambat lagi tu. makan tahun aku rasa. hahaha.

    ReplyDelete
  5. tengok ur friend punya blog memang cantek la pics, envy her, and one day i'll have more reason to envy u..-_-

    ReplyDelete
  6. aiseh. jgn ckp mcm tu Nisa. just stick at what u do best or try hard at what you want to achieve. im sure u'll do great in whatever u do, busuk! :)

    ReplyDelete